BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, 19 April 2011

:: assalamualaikumm ::

topic kali ni adalah SAYANG ... *ceh dah mcm bg ceramah pulak. tp tape, aku just nk kongsi kn pengetahuan dan pengalaman aku je.. cucu, nenek ni dah lamo makan garam, meh nek dok cerito, meh dengo..*okay, merepekk jee  -___-" ni adalah ape yang aku rase, klu bertentangan gn ape yg korang rase, sory okay. 
<3<3<3<3<3<3

1st mestilah ada mukadimah, muka buku, muka berseri and seri muka.. ? ? ? okay ta, aku merepek jee. lek r der, gurauu jee kot. okay aku nak bg introduction bak kata orang putih. so, memperkenalkan. ni lah aku..

ni adalah saya. sje je letak gmbr nk bg meriah sikit. *alasan yg tak begitu nak munasabah.

................................................................


back to topic yg dah jauh tersasar.. SAYANG ? ? ape itu syg dan siapa syg siapa ? mmg lah kita sepatutnya syg pd allah s.w.t , nabi2, mak, mak, mak, ayah, adik beradik , kwn2, bf/gf , jiran2 tetangga dan sewaktu dgnnya.. wahai kwn2 , selain dpd itu ape lg yg kita perlu syg ? jwpn yg slalu dgr , syg kt tumbuh-tumbuhan , sygkn dunia, sygkn itu, sygkn ini, syg syg sygg... kalau org tanya, kita perlu syg siapa dan mengapa ? berapa ramai yg jwp kita perlu syg kn diri sendiri ? kalau korg jwp yg korg sygkn diri sendiri, bgus2.. tepuk tangan cikit. *clap. sebenarnya, kita perlulah SAYANG DIRI SENDIRI. kalau kita ta syg diri sendiri, mcm mana nak syg org lain kn kn ? sebenarnya, S A Y A N G hanyalah 1 perkataan, kalau org tanya, ko syg aku ? kita selamba dek je jwp 'wtpe syg ko, aq ta syg ko lahh.' ceh konon jee ckp cmtu, tp dlm hati terriang2 dan terlompat2 ckp SYG SGT2. betul ta ?

SAYANG ? syg juga tergolong dlm beberapa category ...
       1. syg dan disayangi..
     2. syg dan menyangi
3. syg yg disakiti
  4. syg yg dibencii.. 

so korg dlm kelompok mana ? ha, tepuk dada then tanya saket ta ? then jwp pdn muka aku, sapa suh tepok. HAHA. okayy, melawak bodoh jee..

the moral of the story, sayang lah diri sendiri.. kerana  DIRIMU BEGITU BERHARGAA..ecehcehh..

0 comments: